Τρόποι παραγγελίας

Μέσα από την ιστοσελίδα του Vinoultura, ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου.

Μέσω email, στη διεύθυνση orders@vinoultura.gr, όλο το 24ωρο & όλες τις ημέρες του χρόνου.

Μέσω τηλεφώνου, στον αριθμό 2104915420.

Επίσης, μπορείτε να περάσετε από το κατάστημα μας, Ανωγείων 18, Νίκαια 18453 και να δώσετε από εκεί την παραγγελία σας, εφόσον προηγηθεί τηλεφώνημα σας ώστε να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα βρίσκονται στο κατάστημα μας, για να τα παραλάβετε άμεσα.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας παρακαλούμε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποια απόκλιση, παρακαλούμε να την επισημάνετε στους εκπροσώπους της εταιρείας μας άμεσα, καθώς δεν είναι δυνατή η επιστροφή των προϊόντων μετά την αποσφράγιση τους.


Θέλουμε εδώ να επαναλάβουμε ότι η παραγγελία μέσα από το Site του Vinoultura είναι η καλύτερη μέθοδος, γιατί έτσι εξασφαλίζουμε την πληρότητα των στοιχείων της παραγγελίας, ελαχιστοποιούμε τα όποια προβλήματα που μπορεί να προέλθουν από τον ανθρώπινο παράγοντα (λάθη, παρερμηνείες εντολών κλπ).

Συνιστούμε την χρήση τηλεφωνικής παραγγελίας μόνο στις περιπτώσεις παραγγελιών προϊόντων μεγάλων ποσοτήτων, όγκου ή/και βάρους και αξίας, οπότε η συνεννόηση σχετικά με τον τρόπο αποστολής, παραλαβής είναι απαραίτητη.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, σας αποστέλλονται μέσω εταιρείας μεταφορών στο χρονικό διάστημα 1-4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, στη διεύθυνση που εσείς ορίσατε κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας.

Ο χρόνος παράδοσης/ παραλαβής των προϊόντων ποικίλλει ανάλογα με το προϊόν, τον τόπο παράδοσης/αποστολής και τη διαθεσιμότητα του.

Η επιχείρησή μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε οι παραγγελίες με διευθύνσεις παράδοσης εντός Αττικής να παραδίδονται το αργότερο εντός 2 εργάσιμων ημερών. 

Στην περίπτωση παράδοσης της παραγγελίας σας από τη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών (Courier Center) θα μπορείτε να ενημερώνεστε για τον ακριβή χρόνο παράδοσης/παραλαβής παρακολουθώντας την πορεία της παραγγελίας σας (tracking number).

Αν για λόγους ανωτέρας βίας δεν είναι δυνατό να παραδοθούν τα προϊόντα εντός του ανωτέρου αναγραφόμενου χρόνου, η επιχείρησή μας δε φέρει σχετική ευθύνη.

Επιστροφές προϊόντων

Στο Vinoultura κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε όλα μας τα προϊόντα να είναι υψηλότατης ποιότητας και διασφαλίζουμε την φύλαξη και συντήρησή τους υπό ιδανικές συνθήκες. 

Αν κάποιο προϊόν που λάβατε από το Vinoultura φτάσει σπασμένο ή αλλοιωμένο, είμαστε στη διάθεση σας να λύσουμε το πρόβλημα!

Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα προβληματικό προϊόν παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, προκειμένου να κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν και την πλήρη επιστροφή χρημάτων εφόσον το επιθυμείτε.

Σε περίπτωση σπασμένης φιάλης κατά την άφιξη, παρακαλούμε να φωτογραφίσετε και να στείλετε την φωτογραφία προκειμένου να έρθουμε σε επαφή με τη μεταφορική εταιρία.

Σημαντικό είναι να έχετε την απόδειξη αγοράς και το δελτίο παραλαβής της μεταφορικής εταιρίας.

Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά με το προβληματικό προϊόν μέσω του email orders@vinoultura.gr βάζοντας τίτλο "Προβληματικό προϊόν" και αναγράφοντας το ακριβές πρόβλημα.

Στην αναγραφή του προβλήματος παρακαλούμε να δηλώνετε και εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας ή την αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος.

Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Η επιστροφή γίνεται χωρίς επιβάρυνση για τον πελάτη.

Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας χωρίς επιβάρυνση για τον πελάτη εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί παραγγελία και πριν την παράδοση της, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με τα έξοδα μεταφοράς. 

Δεν αποδεχόμαστε ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας μετά την παραλαβή της από τον παραλήπτη.

Επιστροφές δώρων δεν γίνονται δεκτές, προς αντικατάσταση με άλλα προϊόντα του καταστήματος μας.

Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο γίνεται μόνον με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων, ή με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη.

Το Vinoultura θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η πίστωση του λογαριασμού του πελάτη με το προς επιστροφή ποσόν να γίνει το ταχύτερο δυνατόν, αλλά λόγω των τραπεζικών εργασιών που λαμβάνουν χώρα, τούτο δεν είναι εφικτό να επιτευχθεί πριν από την παρέλευση 4 εργάσιμων ημερών από την οριστικοποίηση του προς επιστροφή ποσού.

Τρόπος παράδοσης / Κόστος παράδοσης

Η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας Courier Center ή από την επιχείρησή μας.

Φυσικά και μπορείτε!

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο καλάθι, θα επιλέξετε "παραλαβή". Μετά το πέρας της μίας ώρας από την παραγγελία σας και σύμφωνα με το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος, η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη.